Norton the Stud

Idag har Tindras Norton haft besök av en annan tik och parning kommer ske i slutet av maj.
Tindra som hoppades på bröllop till sommaren känner sig smått besviken över detta och har bestämt sig för att tjura över detta vid ytterdörren resten av dagen. Hon är lite käsnlig med alal hormoner som svallar ;)

Själv önskar jag lycka till med parningen och hoppas att Nortons andra kull blir lyckad :)

Vi har haft besök idag av en familj på fyra personer som skulel kolal på chinchillor, Tindra blev överlycklig. FYRA stycken som klappade henne massor..ja de blev något distraherade fårn chinchillorna och klappade Tindra och Janus lika mycket som de tittade på chinchillorna :)
Tindra visade att hon kunde "Tass" vilket imponerade på gästerna. Pappan i familjen var också facinerad över att hai nte kände av sin hundallergi när han klappade Tindra och blev väldigt förtjust i henne. Berättade förståss att hon ska ha valpar om två veckor ^^

Medan Tindra sov inatt så jobbade jag på Schlagerbaren i Karlskrona. För första gången sedan återinvigningen på nyårsafton så var det fullt där inne. Anledningarna var två, löning och uppträde av Mattias Holmgren. Han sjöng på schlagerbaren så nu har jag fått se och höra honom, trevlig arbetsförmån tycker jag :)

Nu ska jag gå o stoppa Tindras valplådepuff som jag sydde igår, bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha...nå...kan väl bli bröllop ändå??? Han kanske friar i Valborg???

2009-03-01 @ 15:55:25
Postat av: Anneli

Jag tror jag ska kolla in samojederna lite extra nästa gång jag går på utställning.



Tack för att du gillar mina stickade tröjor.

2009-03-08 @ 19:11:25
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0