Mardrömmar

Idag när jag stod i köket så låg Tindra i hallen och pltösligt hörde jag hemska läten från henne, lät som att hon hade väldigt ont. Skyndade mig såklart ut i hallen...och där låg tjocken och sov!!!! Ja hon drömde alltså, ryckte och gnydde i sömnen. Gick och väckte henen ur hennes uppenbart hemska dröm.
Tror hon drömde att hon såg Norton para sig med en annan tik ;)

Hann precis gå en runda innan det började ösregna i eftermiddags. Men det var ändå geggigt på grusvägen där vi gick, så halva Tindra var brun när vi kom hem. Torkade så gott jag kunde men misstänker att hallen är ett smärre grustag nu.

En bild från efter att jag väckte henne ur drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0