Första valpköparen

Idag hände det, det första valpintressenten hörde av sig. Jag blev väldigt glad när jag läste mailet för det verkar vara en väldigt trevlig liten familj som ser väldigt mycket fram emot sitt gemensamt första valpköp. De vill ha en hane och de vill testa på agility och utställningar med honom :) Så nu håller vi tummarna för att det finsn en liten hane i Tindras mage som kommer passa just den här familjen jättebra.

Sitter och kikar på House på tv, släppte ut Tindra för att kissa i pausen, vi ska gå en promenad efteråt tänkte jag.
Hon tar verkligen sin tid på sig nu, strosar runt, sniffar, kissar ett par gånger :)
Lilla tjockisen, hade kameran med mig ute. Är faktiskt fint väder idag, varmt ute och solen tittar fram emellanåt. Kanske är det vår i Blekinge nu?

8 dagar kvar!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad roligt att du redan har en valpköpare på gång. Har ni haft sol idag, det har inte vi. Här är det bara grått och trist.

2009-03-09 @ 16:24:00
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0