Bild på Anijo

ÅÅåh jag blev så glad, nu när jag kollade min mail så hade Christina skickat mig ett mail. Hon hade träffat Anja (Anijo) med familj i Kristiandstad nyligen. Fick världens sötaste kort på henne också, kan inte fatta hur mycket hon vuxit!!



Tänk att hennes små öron redan står upp, det gör de inte på Lovis eller Bison (Snowstorm).

Såhär ser Lovis ut nu


Imorrn är det dags att vaccinera Lovis igen. Bison skulle också vaccineras imorrn. Hans ägare ringde mig i helgen, de hade lite frågor, han har blivit lite besvärlig ;) han skäller på sin familj väldigt mycket, tex när de sitter och äter. Är förstås väldigt jobbigt för dem och de vilel ha lite råd. Har själv aldrig haft just det problemet så jag pratade med min kompis Carina som är instruktör och hon kom med bra tips och sa även att vi kunde åka och hälsa på dem för att hjälpa om de ville.
Dessutom hade han börjat gräva upp deras trädgård...vill inte anklaga någon, men varför skulle du lära dina valpar sånt Norton??? ;)

Har anmält Lovis till hennes första utställningar nu också. Debuten blir i Sörby på Öland 18 juli. Sen blir det i Karlshamn 16 augusti.
Vi började valpkurs via Hundbiten förra söndagen, men det var bara teori då så inga hundar med. Men fick lite papper och bra information. Nästa tillfälle blir sön veckan efter midsommar så är ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...vad menar du??? Han gräver inte här.... Flisar pinnar, käkar gräs och jord mm....men inte gräver...kan inte förstå vad du fått det ifrån :-)

2009-06-16 @ 21:16:05
URL: http://ankickan.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Hej!



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, har du någon e-postadress man kan maila dig på? Skicka gärna ett mail som jag kan besvara. :)



Fin blogg!



Mvh Rebecka

2009-07-02 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0