SnowStorm

Blir ett ganska sent inlägg det här. Skulle egentligen tagit nya kort på valparna idag men tiden har inte riktigt räckt till.
Kom precis hem från jobbet på Statt Nattklubb i Karlskrona. De hade 30+ kväll ikväll och bandet SnowStorm var där och hade en spelning. Ja ni vet de som gjorde Sommarnatt. Det var kul att få höra den live och det var bra ös i deras andra låtar också.
Tyvärr var det inte så mycket folk där ikväll.Ja det är andra gången de kör med 30+ så det blir nog bättre. Men jag hade alltså ganska så lite att göra.
Men när jag satt där och lyssnade på SnowStorm så kom jag på att jag kanske skulle ha snötema på mina valpar. Eller vintertema. Ja, varför inte kalla Njorton för Snowstorm i stamtavlan?Tycker det vore väldigt gulligt på honom! Har även några namnförslag till tjejerna också, men måste sova på det här känner jag och ta en riktig funderare imorrn. Men det skulle kännas bra med en snö-kull faktiskt.

Efteråt hängde bandet i baren till stängning och gittarristen kom fram o pratade lite med mig för han tyckte synd om mig som satt utan nåt att göra =) Tyvärr hade de alla pengarna uppe på sina rum så de kunde inte spela. Sångaren frågade om han kunde spela för en handduk han haft att torka sig i ansiktet med hela kvällen, hmm.

Så, tack SnowStorm för inspirationen till valparna!

När jag kom hem började röda tiken skrika så har suttit och gosat med henne en stund nu. Även med Njorton lite, de andra två sover. Gos hjälper numera mot röda tikens skrik.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är ju en super bra ide:). Tindra är väl lite snöit med tycker jag:P. hehe. Å dom är ju vita å fluffiga så de är väl passande.

kram

2009-04-04 @ 13:34:44
Postat av: Maria

Åh, valparna är såååååå söta! Och vintertema blir väl extremt bra, med tanke på ras och färger och sådär? Jag hoppas verkligen jag hinner åka upp till er en runda när jag är hemma över påsk, hade varit så himla kul att se dom! Förresten så råkade jag hamna på din sida med "sy-grejjer", och gus och jason blev sjukt förtjusta i kudden med zebraränder i botten och rosa fluff på kanten... (eh, eller, jag blev... men jag tror nog jag skulle kunna övertala dom att sova i en sådan)

2009-04-04 @ 17:51:54
Postat av: Anonym

Åh, valparna är såååååå söta! Och vintertema blir väl extremt bra, med tanke på ras och färger och sådär? Jag hoppas verkligen jag hinner åka upp till er en runda när jag är hemma över påsk, hade varit så himla kul att se dom! Förresten så råkade jag hamna på din sida med "sy-grejjer", och gus och jason blev sjukt förtjusta i kudden med zebraränder i botten och rosa fluff på kanten... (eh, eller, jag blev... men jag tror nog jag skulle kunna övertala dom att sova i en sådan)

2009-04-04 @ 17:53:33
Postat av: Carina

Hej

Var in och kikade på de små valparna, de är bara hur fina som helst.

Man ser att det kanske blir lite Norton i dem.

Men de verkar bli ritkigt grova i sina huvuden

Skall bli spännande att följa de små

/Carina

2009-04-05 @ 07:57:05
URL: http://www.vitkinds.com
Postat av: Johan Herlogson

Hej där!

Jag lovar att ha pengar på fickan nästa gång vi hälsar på ; )



Ha det bäst !



Johan



2009-04-12 @ 21:42:27
Postat av: Marina

Hej Johan! Ja kommer ni till Karlskrona för att spela fler gånger så får ni komma o spela Black Jack!! :) Eller så kanske du vill köpa hanvalpen i kullen här som kompensation ;) Ja med tanke på att jag tänkte döpa honom till just SnowStorm då ;P

2009-04-12 @ 21:55:04
URL: http://samojedvalpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0