"Njorton"

Ja, vi kallar lille hanvalpen för Njorton så länge, var Angelika som kom på det, hon sa Norton Jr och kom på att det blev ju Njorton =) Hur som helst så ville jag komma till att han är ledig igen.
Har lite funderingar på om jag skulle sätta ut honom på foder hos någon jag känner, men jag vet inte...han är iaf än så länge till salu.

Robert och Marie var här innan för att hämta sin bil. Robert har haft den i vårt garage under vintern och hämtade nu ut den för att sälja den. Så de hälsade på vaparna när de var här och tyckte såkart att de var hemskt söta nu när de öppnat ögonen.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Njorton, var lite gulligt tycker jag.

2009-04-02 @ 15:06:29
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Robert

Valparna var helt underbara. Blir kul att se dom när dom tultar omkring själva så småningom. :D

2009-04-02 @ 20:05:55
URL: http://blankvapen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0