Annons i tidningen

Idag finns det annons på valparna i BLT, Sydöstran och ett par tidningar i Småland.
Det ringde en väldigt trevlig kvinna från Ronneby och var intresserad av en tik. Hon hade haft en förut som blev 12 år och hade fastnat för samojederna underbara temperament. Ja vem gör inte det =)
Så de ska återkomma imorrn om när de kommer hit för att titta på valparna.

Bara lilla Njorton kvar nu då. Han är helt underbar, ibland funderar jag nästan på att behålla honom sjävl istället för en tik ;) Han är helt kolugn, tar man upp honom i knät så ligger han still och njuter av att bli klappad. Väldigt tystlåten är han men leker bra med de andra och med renen. Och fortfarande kullens matvrak!

Har fortfarande inte lyckats bestämam mig för vilken tik jag vill behålla. De är alla så söta.

Ska försöka lägga in lite nya bilder på dem senare i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe Njorton låter som en helt sjukt underbar hund ju. Men du ska väl ha en tik iaf?? Mischa ska ha kattbebisar nästa vecka, är det beräknat till iaf. Så nu är jag skit nervös:S. Ska bli så spännande:). Har du några tips kanske?:P

kram

2009-04-18 @ 14:16:53
Postat av: Marina

Ja det blir ändå en tik som får stanna här :) Men hoppas nån jag känner vill köpa Njorton så man får träffa honom. Funderar ju på att sätta ut honom på foder men det är svårt att bestämma sig :P

Gud så spännande!! Förstår att du är nervös! Jag kan inte så mycket om kattfödsel faktiskt men var med henne under förlossningen så du ser så att allt går bra. Jag fick recept på en buljong som jag gav Tindra när det var dags för att hon skulle få näring, finns säkert nåt liknande tips till katt. Sen kan det vara bra att ha glidslem och decinfektionsmedel hemma IFALL du skulle behöva hjälpa till. Väg kattungarna så du ser att de går upp bra i vikt.

2009-04-18 @ 14:29:05
URL: http://samojedvalpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0