Så busig bara ett fluff kan vara

Det är så mycket bus i mitt vita lilla fluff så det går hur lätt som helst att få henne på bushumör :)
Det började med att hon pussade på Tobbe och jag var såklart tvungen att ta kort



Sen blev hon glad när jag tog kort och hoppade upp till mig i andra soffan o knorrade som bara hon kan. Sen skällde hon och då tänkte jag att jag skulle ta kort när hon skällde och sa "skall" till henne varpå hon blev jätteglad o började skälla massor





Strax efter gick vi ut på promenad, busade massor med henne i trädgården först så hon var jätteglad och såklart mötte vi korna igen när hon var på detta strålande humör. Så ja, hennes dag har varit bra skulle jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0