Jippie!!!

Woohoo, vägde Tindra hos veterinären när vi lämnade henne, 21,9 kg!!! :D Äntligen!! Var ju ganska många veckor sedan jag vägde henne men jag trodde hon låg kvar på 23,5 kg. Men icke, nu har väl långpromenaderna äntligen börjat hjälpa. Tur det för jag har fortfarande inte köpt någon springer.
Hon ville inte bli lämnat, stackarn, hon hoppade upp i Tobbes knä när vi satt i väntrumemt och för första gången hälsade hon inte på någon, varken djursjukvårdare eller veterinär :( Hon som blev överlycklig när hon kom dit förut. Stackars liten, men det är inte så konstigt med tanke på alla möjliga otäcka saker hon vart med om där.

Vi ska hämta henne kl 11:45 redan iaf.

Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Nita/tigerlilja

Näe nån mer sammis tror jag inte att det blir för mej. Jag har ju tiken ute på halvfoder så jag har ju en om man säger så men någon mer blir det nog inte.

2008-07-28 @ 11:34:40
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0