Smått hysterisk

Tindra blev skiträdd för något ikväll igen. Sist hon blev sån så var hon rädd för en spyfluga. Tror det var en stor fluga ikväll igen, hittade en i hallen som jag slog ihjäl.
Hon irrade runt och kollade sig nervös omkring med svansen nerfälld och funderade flera gånger allvarligt på att hoppa över grinden UPP för trappan....förstår inte varför hon är rädd för stora flugor...det är det enda hon är rädd för, annars är hon aldrig rädd för någonting. Funderar på om hon har blivit stucken av en geting utan att jag märkt det, de surrar ju liknande iaf.
Annars jagar hon små flugor och tycker det är skoj. Märkliga hund.
Fick ta in henne i tv-rummet och stänga till hallen så blev hon lugn efter en stund. Var förståss tvungen att ge henne en bit nybakad scones också ^^

Kommentarer
Postat av: TilliT

Hej vi på tidningen TilliT söker skrivintresserade runt om i sverige/världen... som vill leverera positiva nyheter och synas i media.

Anledningen att jag skriver till just dej är enkel, jag ser att du gillar att skriva.



TilliT är sveriges enda gratistidning med bara positiva nyheter







TilliT kommer ut i november, med ett nummer som handlar om att förverkliga sina drömmar, i minst 25.000 ex.



Vi söker medarbetare

Maila: [email protected]



Kolla gärna in [LINK=www.tillit.info]www.tillit.info[/LINK]

2008-08-17 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0