Eira är hämtad

Idag flyttade lilla Eira... =ó(
Tror det var vid 11:30 de kom för att hämta henne, vi gick igenom alla saker de skulle få med sig och alla papper samtidigt som vi fikade på rabarberpaj.
Jag gjorde en skiva med bilder på Eira från att hon var 2 dagar tills nu när hon är 8 veckor. La även in några bilder på Tindra och Norton. Sen skickade jag då med hennes koppel o halsband samt en leksak som hon var van vid här hemifrån. Samt alla saker jag fått från Hundbiten, Agria och Karlskrona Djurklinik. Blev två påsar!
Vi tog ut henne så att hon fick kissa innan de åkte, det var så ledsamt att se dem bära iväg henne till bilen. Och såklart så började jag gråta när de körde iväg...=/ Usch kommer bli ännu värre imorrn när två flyttar samtidigt och Lovis blir ensam kvar.

Nåja när de åkte så tog vi ut de andra för att kissa och då var Texas också ute pch de började leka med honom så vi tog ut Tindra också och lät dem springa en stund på tomten, tills de blev för modiga och började springa för långt. Lovis och Anijo sprang hela vägen bort bakom Davids hus.

Efter det åt de middag och nu ligger de och sover i köket. Ska snart ta ut dem för att kissa igen och sen en koppelpromenad senare i eftermiddag.

Här är Sabina (Eira) med sin nya familj


De sa att vi gärna fick komam och hälsa på om vi hade vägarna förbi och att de kunde komma hit och visa upp henne också. Kändes jättebra, då blev jag väldigt glad för jag vill hemskt gärna se hur hon utvecklas i framtiden så jag hoppas vi kan hålla kontakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0