Visat intresse för alla valparna

Nu är det visat intresse för alla valparna. Ja en ska jag ju behålla själv men de andra tre har kanske sina hem ordnade nu. Den slutgiltiga bokningen av dem görs när de är 4 veckor, då får de intresserade komma hit och kolla på dem och se så det verkligen blir rätt för dem.
Det är väldigt svårt att sälja hund tycker jag, men jag tror att det kommer bli bra och att alla valparna kommer få jättebra hem :)

Inatt vågade vi äntligen sova samtidigt en stund. Tobias gick och la sig kl 7 på morgonen och jag låg kvar till kl 10. Jag vaknar ju ändå så fort de skriker men de låg och sov nästan hela tiden där på morgonen.

Men det är tur att vi har vaktat dem, Tindra har faktiskt lagt sig på nån av dem ett par gånger. Så sent som bara för en stund sen så la hon sig på den rosa tikens huvud. Hon skrek såklart och jag var snabbt där och kunde plocka fram henne. Klump-Tindra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0