Valppassning i ottan

Ja, nästan iaf, sedan 05:30 har jag varit vaken, då orkade Tobbe inte sitta upp mer utan behövde sova. Jag är fortfarande jättetrött, räckte tydligen inte med 4 timmar igår eftermiddag o 5 timmar inatt.
Är just nu väldigt sugen på att sova en stund till när Tobbe vaknar men kanske är bättre att jag kämpar mig genom dagen och lägger mig tidigt ikväll så jag får sova längre inatt.
Svårt det här med att planera in att sova i skift.

De små mår bra iaf. Tobbe lyckades inte få med sig Tindra ut och kissa inatt men hon följde med mig ut nu vid kl 8, sen hade hon bråttom in till de små igen, hon glömde bort att dricka så jag fick ge henne vattenskålen en stund så hon kunde dricka där hon låg sen.

Är orolig för de andra också nu efter vad som hände inatt, men de verkar starka alla fyra.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag kommer själv ihåg hur det var i början. Romeo vägde bara 78 g när han föddes, så då var han tvungen att äta varannan timme. Där blev det inte mycket sömn kan jag säga. Men som tur var så höll det bara på ca en vecka. Men snacka om att man var trött.

2009-03-18 @ 08:58:14
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0