Den första sparken

Jag har känt och känt på hennes mage i en vecka nu för att känna sparkar. Tyckte jag kände förra helgen men tänkte jag inbillade mig, vilket jag säkert gjorde då det var lite tidigt.
Men NU, äntligen, så kände jag en tydlig spark!
Vi sitter här i soffan och kollar på Beck- Den svaga länken och nu är det nyhetspaus. Så jag satte mig bredvid Tindra i soffan (jodå hon orkar fortfarande hoppa upp där) och kände :) Härlig känsla verkligen!
9 dagar kvar nu till dygn 63.

Nån som vågar dra till med en gissning på vilken dag valparna kommer och hur många det blir? :)

Kommentarer
Postat av: Cammi

naw fusk, å få ha massa små gulliga valpar hemma, de måste va jättemysigt jue, när de väl e dags=)

2009-03-08 @ 22:15:45
URL: http://mubbel.blogg.se/
Postat av: Angelika & Norton

Dom kommer naturligtvis på utsatt dag...punktliga vad annars...och DET ÄR 6 ST!!!

2009-03-09 @ 10:49:32
Postat av: Anneli

Jag tror att valparna kommer på dag 61 och att de är 7 st.

2009-03-09 @ 16:32:27
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0