2 veckor till valpning

Nu är det bara 14 dagar kvar till beräknad valpning!! Valparna ska nu vara 10 cm och man ska kunna börja känna sparkar.
Tyckte faktiskt jag kände sparkar i söndags kväll, två gånger, men jag kan ha inbillat mig.
Hon är väldigt tjock nu, och trött. Fast hon har fortfarande inga större problem att gå promenader.

Ja valpningen är ju beräknad till 17 mars, då är det dygn 63. Igår gjorde jag något eventuellt ganska korkat. Bestämde mig för att åka till Jönköping över dagen den 14 mars. Tobias får förståss vara hemma och vakta henne och jag kommer vara hemma till kvällen. Men TÄNK om hon väljer att valpa just då :S Nåja, det är ju iaf "bara" 30 mil så isåfall kör jag ju hem direkt. Ska nog gå bra, får ta ett snack med henne om att hon får hålla sig till beräknat datum.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad spännande det är. Det är helt otroligt när man kan känna små sparkar. Och man undrar "hur många är det där inne"? Hoppas allt fortsätter att gå bra.

2009-03-03 @ 21:05:22
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: Yrsa Hjorth

Hej!



Jag undrar hur man kan kontakta dig om man är intresserad i ett valpköp



MVH

Yrsa Hjorth

2009-03-05 @ 22:34:32
Postat av: Marina

Hej Yrsa! Jag har skickat dig ett mail. Men man kan kontakta mig på [email protected] eller 0708-737722.

2009-03-07 @ 15:01:43
URL: http://samojedvalpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0