Sommarbad

Fick en ursnygg bild på Norton idag av Angelika. Han fick tydligen bada häromdagen. Fick lite dåligt samvete för att jag inte badat våra hundar på länge. Jag och min kompis Carina var o badade Tindra och hennes hundar för nån månad sedan, Tindra jagade kottar i vattnet, det var skitkul. Måste göra om det nån dag och ta lite kort. Hon är så strategisk bara..om jag kastar i en kotten så hoppar hon i för att fånga den (hon är annars inte så glad för vatten) sen när hon kommer upp och vet att hon blivit lurad så går hon raka vägen fram till mig och ruskar av sig. Så får nog be Tobbe vara fotograf om det ska funka utan att vi ska behöva uttnyttja försäkringen på nya kameran redan.

Här kommer Nortons badbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0