Sötnos

Vi satt och kollade på Ocean's 13 ikväll och givetvis har jag alltid kameran redo :) Vilket passade bra för Tindra bestämde sig för att se såhär söt ut:



Snygg sittstil eller hur?!

Man måste ju tigga till sig lite gos också...


Jag blev så full i skratt igår när jag läste Angelikas blogg där hon skrev att nu måste hon cykla Norton för att få ner de där extra kilona som inte vill ge med sig och att nu är det absolut godisförubud, nästan.. Haha exakt likadant här också. Så på torsdag är det minsann jag som köper en springer så jag vågar cykla med henne igen. Ska Norton verkligen gå ner lite så måste ju absolut Tindra göra det också, hon väger 23,5 kg nu, var uppe i 24 kg som mest. Hon äter r/d och vi går 4 km/dag. Man kan tycka det borde hjälpa liiiite..men nej det är väl meningen att jag ska slå ihjäl mig på den förbaskade cykeln *grrr*..

Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha...sittstilen känner jag igen...du fick väl kortet på Norton??? När han sitter vid köksdörren, han är värre än Tindra!!!

Ps...jag heter Angelika....inte Annica....:-)

2008-07-23 @ 13:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0