Pearly Whites

Bländande léende, eller hur?

(klicka för större bilder)



Nåja, kanske inte riktigt men betydligt bättre, som sagt hon har lite knepig tandsten så det går inte att få bort felfritt.



Hon är fortfarande lite tagen efter att ha blivit sövd så vi gick en kortare runda idag, det förtjänar hon ändå bara för att hon gått ner så mycket i vikt :)

De rakade henne dock på båda frambenen för att kunna lägga kanyl, inte mycket rakat men ändå, och bara två veckor kvar till utställningen, suck :( Känns så onödigt.

Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja, jag vet hur det är med tandsten :-( Sammy (min förra samojed) åkte till veterinären för att skrapa minst en gång om året. Men nu när vi fick hem Norton så började vi använda Plaque Off när vi såg att tandstenen började komma. Och det hjälpte! Kan jag rekommendera, tandstenen försvann och en liten burk räcker länge. Har gått åt en halv burk på ca 5 mån. Testa det. /Angelika

2008-07-29 @ 10:30:05
Postat av: christine

Prova Plaque Off Animal :) , Det hjälpte på min hund iallafall :)

2008-07-31 @ 10:40:07
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0