Följ med på kvällspromenad!

Ja, jag har ju berättat om de där fåren som är i en hage på långpromenaden vi går. Idag gick vi rundan lite senare för en kompis firade sin födelsedag.
Men jag tog med mig kameran på rundan för att visa er vad jag menar med att hon är så galen i fåren.

Här har vi Tobbe med Texas



Och David (Tobbes bror) med sin Hero



Sen gick det inte riiiiktigt som jag tänkt mig, fåren var långt bort i sin hage märkte vi när vi kom dit, men innan dess så är det en annan hage som till synes brukar vara tom, vilket den inte är för där är kor. Och idag var de precis framme vid stängslet....såhär gick det:



Ja bilden säger väl lite, men för att ni riktigt ska förstå hur knäpp hon blir när hon ser andra djur och hur tvunget hon vill hälsa, så lät jag henne hållas med att försöka ta sig dit och filmade det:



Ja ni fattar, hon älskar andra djur! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0