Löp!!

Nu löper Tindra. Blev inte så försenat ändå, det är ju fortfarande augusti. Förstod på Hero för ett tag sedan att det snart måste vara dags, han började bli helt fixerad av henne. Texas bryr sig fortfarande inte märkbart. Så nästa gång hon löper så bär det av till Norrköping :)

Fick papperna till utställningen på Öland som är nästa helg, men jag hittar dem inte nu :S så kan inte skriva nån info om den mer än att Tindra går som nr 81 eller nåt sånt i ringen, samojederna är alltså sist. Så vi får vara där innan kl 12 för o hinna med incheckning men sen lär vi få vänta 1-2 h. HOPPAS inte det regnar!!

Måste tillägga att Texas har ätit björnbär idag :) Växer massor längs med grusvägen där vi brukar gå och vi stanna för att äta några idag. Gav Tindra ett men hon spottade ut det. Texas däremot åt och verkade tycka det var väldigt gott. Till slut försökte han t om plocka dem själv för att äta, men insåg väl ganska snart att det inte var nån lysande idé direkt :)

Nu ska jag sova, precis hemkommen från jobbet och stendöd. Tindra är me trött, hon orkade inte ens komam o möta mig när jag kom, utan sträcke sig så långt som att ställa sig upp i tv-rummet och vifta på svansen och vänta på att JAG skulle komam o hälsa på henne...hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0