Hipp hipp hurra på mattes födelsedag!!

Ja anledningen till at jag inte skrivit på ett par dagar är att jag fyllde 23 år igår :) Firade det i lördags kväll och var allmänt trött igår. Tindra tyckte det var kanon att jag fyllde år för det var massa folk här som alla klappade och gosade med henne. Dessutom gav hennes tiggande lön för mödan när matte inte såg, men Tobbe passade på att ta kort..hrmf.

Här trodde hon att hon hade chans på att få Davids syltkaka..


Håkan var snäll nog att låta henne smaka min hallontårta...


och slicka tallriken..



Johanna älskar hundar så såklart fick Tindra ligga i soffan bredvid henne och bli klappad. Kan tilläggas att hon ligger på min plats, hon var kvick att passa på när jag reste på mig.


(om ni undrar varför Samuel ser ut som John Lenon i bakgrunden så är det för att vi spelade ett spel som heter Brainstorm. Man var tvungen att ha de glasögonen på sig för att se vad som stod på korten. Kan verkligen rekommendera det spelet, det var sjukt kul.)

Här passade hon på att knö upp sig bredvid Samuel i soffan medans vi skålade i Dooleys. Dumma cola-flaska i vägen för hennes nos :P


Behöver jag säga att alla fick använda klädroller innan vi åkte in till stan? Så går det när man tar på sig svart när man ska till oss :)

Kommentarer
Postat av: nicolina

Kika in min blogg och lämna en komentar när du ändå är där.

Kram.

2008-08-21 @ 15:56:36
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0